zuid-afrika2010.reismee.nl

Sponsorloop en andere dingetjes!

Beste volgers,

Hier dan nog maar eens een verhaal vanuit onze kant!

Het aftellen is nu echt begonnen. Nog een paar dagen genieten van het 'mooie' weer hier in Nederland, en dan op weg naar Zuid-Afrika.

Nu ons project er bijna echt aan zit te komen, kunnen we terugkijken op een geweldige periode. Voor mij persoonlijk waren er twee hoogtepunten. De benefietavond en de sponsorloop.

16 juli was de dag waar wij naar uitkijken. Maanden voorbereiden aan ons afscheidsfeest in de Peppermill! Meer dan 300 vrienden, familie en kennissen maakten deel uit van deze avond. Onder de muzikale klanken van Jos O, Bart Sevenich, Roderik en Martijn hebben we megaveel geld opgehaald voor de kids in Zuid-Afrika. Daarnaast boden zich deze avond nog twee sponsoren aan. Ook DC-Training (www.dctraining.nl) en RBC Recruitment Support (www.rbc-recruitment.nl) steunen ons project, waarvoor dank! Niets leek deze avond te kunnen overtreffen...!!

Maar...

De kinderen van basisschool D'r Durpel hebben in samenwerking met de oudervereniging en Rockstar for a Day geld ingezameld voor het Zuid-Afrika-project. Als tegenprestatie moesten de kinderen rondjes om de school rennen. Maarliefst €1205,23 werd er bij elkaar gerend! Bij deze dan ook nogmaals een dank aan de oudervereniging, Rockstar for a Day, maar vooral aan iedereen die heeft bijgedragen aan dit geweldige succes! Ik heb genoten!

Waarschijnlijk zal dit mijn laatste verhaal zijn voor onze reis. 25 augustus is het zover... Ik verheug me er in ieder geval enorm op. Familie en vrienden wil ik op voorhand al bedanken voor hun succeswensen. Ik zal jullie missen!

Tot snel,

Sven van der Linden

PS. Foto's van de benefietavond en de sponsorloop zullen spoedig volgen!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!