zuid-afrika2010.reismee.nl

Benefietavond 16 juli @ Peppermill!

Nog een paar nachtjes slapen en dan is het zover... onze benefietavond in de Peppermill!

Komende vrijdag 16 juli, zal deze avond om 20.00 uur beginnen. Het voornaamste doel van deze avond is natuurlijk, zoveel mogelijk geld bij elkaar krijgen, zodat we nog meer kunnen bereiken in Zuid-Afrika!

Allereerst zal er €0.20 van iedere consumptie die er gekocht wordt, naar ons project in Zuid-Afrika gaan. Daarnaast is er ook de mogelijk om iets in onze sponsorpot te stoppen.

Wij zullen die avond zorgen voor leuke muziek (er zijn verschillende dj's aanwezig), optredens en een presentatie van ons project!

Heb jij nog geen kaartje, maar wil je er wel graag bij zijn? Neem dan contact op met een van ons en wij zorgen ervoor dat je gratis een kaartje ontvangt!

Groetjes en hopelijk tot vrijdag!

het Zuid-Afrika team

Reacties

Reacties

Laura

Hallo lieve Zuid-Afrika-gangers!

Ik ben heel blij met jullie projecten en echt trots op jullie wat jullie allemaal doen!
Zeker omdat ik weet dat het allemaal zo hard nodig is en geweldig terecht komt!

Natuurlijk ben ik er vrijdag bij, dat zou ik zeker niet willen missen.

Liefs x Laura.

Ps! Stiekem ben ik verschrikkelijk jaloers op jullie! Mag ik in jullie koffer kruipen en meegaan in augustus??

Sven

Voor mij je altijd mee.. Dat weet je;-)

Tot vrijdag!:D

Autoschade TopSelect

Beste Caressa, Britt, Sven en Nadine,
Ook wij zijn er vrijdag bij en we hebben van harte jullie project financieel ondersteund. Alvast succes morgen,

Francis Beckers
www.autoschadetopselect.nl

DJBartS.

Hee jongens ..

Super waar jullie mee bezig zijn , Ik vond het erg gezellig in de peppermill .

Keep up the good work :)

Groet Bart

Jan Willem

Hahaha, ik heb jullie toch flink gesponsord met die 20centjes per consumptie. Héél veel succes met jullie project!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!