zuid-afrika2010.reismee.nl

Publiciteit...

Inmiddels begint ons project de nodige publiciteit te krijgen.

Naast dat ons ledenaantal / volgers de afgelopen week van 350 naar 750 is gestegen, beginnen steeds meer mensen het nut van ons project in te zien..

Zo zijn wij binnenkortvoor een tweede keer te gast in het Gaiapark. 4 juli om precies te zijn! Het beloofd opnieuw een geweldige dag te worden. Be there!!

--------------

Twee dagen eerder, 2 juli,zijn wij te gast in het L1-programma 'Tussen Braai & Vlaai'. Dit programma zet onder andere projecten uit Zuid-Afrika in de kijker. Vanaf 17.00 zijn wij LIVE te volgen. Het zou leuk zijn als jullie ook kijken!

--------------

De komende weekenden staan wij bij het evenement 'Rockstar for a day'. Dit geweldige kinderevenement zorgt ervoor dat kinderen zich voor een dag een echte rockster mogen noemen. Kom kijken op onder andere 5 juni in Kerkrade. Vanaf 13 uur zijn wij te vinden op de Markt.

--------------

www.ictnieuws.nlheeft een artikel over onze verrichtingen gestuurd.

Ben je ook bereid mee te helpen aan het promoten van ons project?

Stuur dan een mail naar zuid-afrika2010@hotmail.com

Nadine Slieker

Caressa Beaumont

Britt Kerkhofs

Sven van der Linden

liesbeth griffioen

lieve mensen, ik ben diep onder de indruk van hetgeen jullie voor onze creche doen. HET IS FANFASTISCH!!!

Ik heb Annie, het schoolhoofd over jullie acties verteld en zij zegt : Die Here sal hulle seen, ons is so dankbaar en sien baie uit naar hulle.

ik moet jullie heel, heel hartelijk bedanken voor al jullie inzet en vooral ook alle sponsers die er al zijn en nog gaan komen. Sven, Britt, Caressa, Nadine en Annie en ik zullen alle giften zeer goed besteden, en we staan er voor in dat alles ten goede komt aan de kindertjes van Kokkewiet creche in Umzamuwethu!

Liesbeth Griffioen,voorzitter Kokkewiet Creche

Léon Becholz

Hey even een nabrander! Bij het zien van de foto's zag ik nog een bekende nl.Sven. Zondag nog op de Steenweg en nu in Zuid Afrika; het kan verkeren. Sven uiteraard ook voor jou een fijne tijd in Zuid Afrika van ons allemaal!

Groet

Léon, Manon, Nicky, Mark.