zuid-afrika2010.reismee.nl

Gaiapark, Rockstar for a day en WK-pool!

Hallo Hallo,

Hier zijn we weer... Net terug uit het Gaiapark. Wat een dag was het! Ge-wel-dig!

Wij hebben ons project enorm kunnen promoten en de reacties waren laaiend enthousiast. We hebben dan ook menige euro opgehaald. De tijd is voorbij gevlogen... De foto's volgen snel!

-----------------------

Nu we het 'project' Gaiapark afgesloten hebben, kunnen we alweer vooruit kijken naar het volgende. Wij zijn de komende weekenden te vinden tijdens het evenement Rockstar for a Day. Een prachtig evenement waarin kinderen zich voor een dag een echte rockster mogen noemen.

5 juni Markt Kerkrade
13 juni Stoomvrijmarkt Simpelveld
19 juni KTM-Arcus-theater Heerlen
26 juni 't Ströatje Landgraaf
3 juli Bunde
11 juli Overste Hof Landgraaf

Tijdens deze prachtige evenementen zullen wij met een standje aanwezig zijn. Daarnaast zal een percentage van de merchandising naar ons project gaan. Wellicht zien wij u tijdens één van deze dagen?!

-----------------------

Tijdens gesprekken over Zuid-Afrika begint menig voetbalhart sneller te kloppen. Komende zomer zullen niet alleen wij in Zuid-Afrika te vinden zijn, maar zal ook menig voetbaliefhebber zijn plekje weten te vinden. Hier zagen wij een leuke link in.

Via members.home.nl/zuid-afrika2010/worldpool2010 kunt u meedoen aan een WK-pool. Voorspel de juiste uitslagen en maak kans op €250,-!! U betaalt 5 euro inschrijfgeld en 5 euro doneert u aan ons project (over te maken op rekeningnummer 2922059 (S. vd. Linden) t.a.v. Zuid-Afrika WK-pool.Wees er snel bij, want vol = vol.

Voorlopig was dit het alweer. Wat geweldig dat jullie ons allemaal volgen. Bijna 600 mensen zijn op dit moment 'lid' van deze site. Het gaat de goede kant op!

Tot snel,

Nadine Slieker, Caressa Beaumont, Britt Kerkhofs en Sven van der Linden