zuid-afrika2010.reismee.nl

NIEUWS NIEUWS NIEUWS

Hallo Hallo,

Hier weer even een nieuw verhaal van deze afrika-gangers. Wij zijn op dit moment vrijwel elke dag hard bezig met ons project. Zo beginnen de sponsoren langzaam binnen te komen (u kunt ook nog steeds sponseren!!) en beginnen onze plannen steeds meer gestalte te krijgen.

Één van onze activiteiten zal komende maandag al plaatsvinden. Deze dag staan wij namelijk met een standje in het Gaiapark. Tijdens deze Afrika-dag zullen wij de bezoekers vertellen over ons project en zal er een Zuid-Afrikaans spel gespeeld worden. Al met al wordt dit een super dag! Kom je ook?

Je kunt ook alvast 16 juli in je agenda opschrijven. Deze dag hebben wij de Peppermill ter beschikking om hier een mega-vette afscheids/ -benefietavond van te maken .Onder andere Dj Kevin Somers zal aanwezig zijn! De uitnodigingen zullen snel volgen!

Mocht er nog nieuws zijn, laten we jullie dit natuurlijk weer weten!

Tot snel!

Nadine Slieker, Caressa Beaumont, Britt Kerkhofs en Sven van der Linden

Louis Hilgers - OnderwijsICTnieuws.nl

Pr8ig initiatief.
Als eerste willen wij graag namens www.OnderwijsICTnieuws.nl een netbook ter beschikking stellen. Dit is voor eigen gebruik en na afloop voor de school aldaar. Wij willen graag ons best doen jullie plannen in grotere (onderwijs)kring bekend te maken. Graag nodigen wij jullie uit een (platform)artikel aan te leveren.
veel suc6 gewenst,
Louis Hilgers

Ingrid

Hallo Allemaal,

Ik wens jullie heel veel succes met voorbereidingen en ik zal jullie reis volgen. super

Groetjes Ingrid maastricht

Margo (moeder Nadine)

Ik denk dat ik namens de ouders mag zeggen dat we heel trots op jullie mogen zijn! We hopen dan ook dat we jullie, samen met heel veel mensen op 16 juli een spetterend afscheidsfeest kunnen bezorgen!

liefs, Leen en Margo

Heinz van der Linden

Beste Afrikagangers,
Ik mag het samen met mijn vrouw meemaken bij ons thuis. Er gaat geen dag voorbij of er is wel iets over Afrika besproken. Wij weten zeker dat, als jullie de nu reeds getoonde inzet ter plaatse kunnen voortzetten dat jullie stage aldaar tot een groot succes moet leiden. Wij zijn in elk geval nu al trots op jullie.