zuid-afrika2010.reismee.nl

Bijdrage / Sponsoring

Geachte lezer,

Wij, 4 studenten aan de Hogeschool Zuyd en Fontys Hogeschool, hebben de eer om komende zomer een buitenlandstage te maken naar Zuid-Afrika. In deze 10 weken gaan wij hard aan de slag in een crèche en een basisschool. Ons doel hierbij is om het onderwijs in Zuid-Afrika beter te leren kennen en te ondersteunen. Belangrijk hierbij is dat we de volledige steun van faculteit Pabo en van faculteit Pedagogiek krijgen. Maar dit is niet genoeg!

Zoals bekend is het niet gemakkelijk om zomaar even deze stage te doen slagen. Hierbij is het werven van sponsoren ook een belangrijke inkomstenbron. Vandaar dat wij u via deze brief benaderen. Wij achten het onmogelijk om het onderwijs van meer dan 500 kinderen te verbeteren zodra wij hier geen extra steun bij krijgen. Nét deze kinderen hebben het nodig om op een rechtvaardige en plezierige manier naar school te gaan!

Zoals hierboven vermeld zijn wij op zoek naar bedrijven, instellingen en personen die ons projet financieel willen ondersteunen. In de bijlage vindt u enkele sponsorpakketten die wij u willen aanbieden. Uiteraard is het mogelijk deze pakketten aan te passen of uit te breiden naar uw eigen wens.

Vanzelfsprekend zorgen wij in ruil voor uw bijdrage aan onze stage voor voldoende publiciteit voor uw bedrijf vóór en tijdens deze 10-weken durende buitenlandstage.

Mochten wij u overtuigd hebben een bijdrage te leveren aan dit initiatief, kunt u uw sponsorgeld overmaken op bankrekeningnummer 904460134 (SNS-bank) ten name van Stage Zuid-Afrika + (bedrijfs)naam. Ook is het mogelijk dat een van ons volgende week contact met u opneemt. Mocht u daarnaast nog vragen hebben dan kunt u contact opnemen met een van ondergetekenden.

We hopen op een positieve reactie op ons verzoek.

Met vriendelijke groet,

•1. Sponsorpakket Basic (met name geschikt voor particulieren)€25,00

• Ansichtskaart vanuit Zuid-Afrika

•2. Sponsorpakket Basic+ (geschikt voor bedrijven) € 50,00

• Logo op website
  • Korte omschrijving van persoon/ bedrijf op website

•3. Sponsorpakket Luxe € 75,00

• Logo op website
  • Uitgebreide beschrijving van persoon/ bedrijf op website
  • Logo / Reclame via powerpoint tijdens benefietavond
  • Exclusieve uitnodiging voor benefietavond tokd

•4. Sponsorpakket Super Deluxe €100.00

• Zeer uitgebreide beschrijving van persoon / bedrijf op website
  • Exclusieve uitnodiging voor benefietavond
  • Bedrijfsreclame uitdelen tijdens benefietavond
  • Extra publiciteit in media (Limburgs Dagblad/Dagblad de Limburger, Trompetter, Zuid-Limburger, Weekblad Parkstad, Weekendgezet)

•5. Sponsorpakket Excellent € 200,00

Vermelding op website

• Zeer uitgebreide beschrijving van persoon / bedrijf op website
  • Exclusieve uitnodiging voor benefietavond
  • Bedrijfsreclame uitdelen tijdens benefietavond
  • T-shirt-reclame (door ons gedragen) tijdens benefietavond en stage

•6. Weekjournaal Pakket (max. 1 Sponsor mogelijk) € 250,00

Gedurende de stage zal er elke week een weekjournaal worden uitgebracht.

Het weekjournaal is een combinatie van ervaringen, bestedingen, onvergetelijke momenten, gepaste humor, leuke foto's en nog vele andere rubrieken. De sponsor van het weekjournaal komt met banner of logo op de voorpagina van het weekjournaal. Daarnaast staat in elk weekjournaal, elke week een advertentie van max. een half a4 over het desbetreffende bedrijf. Deze advertentie kunt uzelf samenstellen. Het weekjournaal verschijnt 10 keer en is bedoeld voor elke geïnteresseerde sponsor, familielid, vrienden en / of kennissen..

Let op! Er is voor dit sponsorpakket slechts 1 sponsor mogelijk. De sponsor die het hoogste biedt voor dit pakket zal ook daadwerkelijk dit pakket krijgen toegewezen.