zuid-afrika2010.reismee.nl

Bericht van Liesbeth, update

Lieve sponsoren,

Hier weer een bericht over de creche in Umzamuwethu.
Annie en Debbie hebben alweer 2 modulen gevolgd en leren erg veel. Afgelopen modulen gingen over het belang van communicatie, ook op het niveau van kleine kinderen; rechten van het kind, respect, voorbeeld gedrag ed. Ze leren ook thematisch met de kinderen te werken, en krijgen daarbij allerlei opdrachten voor kinderen. Zo zijn ze begonnen met : Jezelf, daarna je gezin, toen huisdieren en toen gezondheid, gezonde voeding ed. Ik merk echt dat Annie en Debbie alles wat ze leren ook toepassen.

Verder nog een nieuwtje, we hebben eindelijk de status van geregistreerde creche gekregen! Dat is in zoverre belangrijk, dat we nu op een lijst bij het Departement voor Sociale zaken komen te staan en dan hopelijk binnen 2 jaar subsidie krijgen. Deze registratie krijg je, als je aan een hele rij voorwaarden voldoet. Opgeleide crecheleidsters is er 1 van, dus dankzij jullie sponsoring hebben jullie bijgedragen aan onze registratie! Hiervoor, ik kan het niet genoeg zeggen: onze HARTELIJKE DANK!

Vriendelijke Groet, ook namens Annie en Debbie,

Liesbeth,
voorzitter Kokkewiet Creche

Fam. van der Linden ( de lintjes )

Beste liesbeth,
goed om te horen dat de sponsorbedragen zeer efficient ingezet worden. als jullie over 2 jaar subsidie zouden ontvangen dan nog heeft de sponsoring positieve gevolgen voor de creche. doe allen aldaar de groeten en laat god over jullie waken.