zuid-afrika2010.reismee.nl

Bericht van Liesbeth, naar aanleiding van de Kerstviering

Zoals beloofd zouden wij iedereen op de hoogte houden van de ontwikkelingen op de crèche. Helaas zijn wij niet meer in Zuid-Afrika, maar gelukkig houdt Liesbeth ons nog steeds op de hoogte van de gebeurtennis in Oysterbay. Zo ook van de kerstviering..Enjoy!

----------

Lieve Sponsors,

Hier weer een berichtje van Kokkewiet creche!
Vorige week hebben we met de kinderen Kerstfeest gevierd en de kinderen kunnen verwennen met een zakje met kadootjes en lekkers. Het was erg gezellig, Debbie heeft alle dansjes en liedjes die ze van de studenten geleerd hadden, nog eens met de kinderen doorgenomen, dat gaf een gezellige sfeer!
Annie en Debbie waren ontzettend blij met het extra maandsalaris dat ze dit jaar konden krijgen dankzij jullie giften. (Helaas krijgen ze in de vakantie nooit een salaris omdat de ouders dan ook geen schoolgeld betalen)
Britt, Sven, Nadine en Caressa hadden er, toen ze nog hier waren, een mooie kaart bij geschreven. Nu is het grote zomer/kerst vakantie en de creche begint weer 19 Januari. Er gaan slechts 5 kinderen naar de lagere school en we verwachten het komende jaar weer veel nieuwe kinderen.

De cursus crecheleidster voor Annie en Debbie begint op 31 Januari. Ze kijken er enorm naar uit en zijn ontzettend blij dat jullie hen deze gelegenheid geven! Ik zal jullie op de hoogte houden van hun vorderingen en hoe het verder op de creche gaat.

Ik wil jullie namens alle betrokkenen van de creche hartelijk bedanken dat jullie een leuk Kerstfeest voor de kinderen en Annie en Debbie mogelijk hebben gemaakt.
We wensen jullie allemaal hele fijne kerstdagen en voor het nieuwe jaar heel veel goeds!

Liesbeth Griffioen, voorzitter Kokkewiet Creche.

gerrtiehanneman@home.nl

Het is fijn om te zien dat ook vele kleine beetjes verschil maken.Bedankt voor de up-date.