zuid-afrika2010.reismee.nl

Dag 52, 15 oktober 2010

Vandaag was de dag dat de moeder van Sven samen met een vriendin voor 2 nachten hier komt logeren.

Vanmorgen hebben we na een hele lange tijd kunnen uitslapen. We wisten dat de moeder van Sven rond 15.00 uur zou aankomen. Om 10.00 uur vonden we dat het uitslapen lang genoeg had geduurd. Samen hebben we rustig ontbeten en heeft iedereen iets voor zichzelf gedaan. Vervolgens zijn we het huis gaan poetsen. Het moest immers wel mooi zijn voor de moeder van Sven en haar vriendin. Na de keuken, badkamer en slaapkamer mooi te hebben gemaakt, zijn Nadine, Caressa en Britt gaan wandelen over het strand. Toen zij terug kwamen, kwam de moeder van Sven en haar vriendin aan. Samen hebben we koffie gedronken en natuurlijk bij gekletst.

Om 17.00 uur had Sven een afspraak op de crèche geregeld. Samen met zijn moeder en de vriendin van zijn moeder zijn ze samen gaan kijken naar de crèche. Om de dag compleet te maken zijn ze erna ook een strandwandeling gaan maken. Ondertussen hadden Nadine, Caressa en Britt het eten van deze avond voorbereid. Dit keer besloten we om een 3 gangen menu voor de gasten op tafel te zetten. Te beginnen bij het voorgerecht: bruchette met tomaten en kaas, als hoofgerecht werd gekozen voor: tagliatelle met pestosaus, groenten en een stukje witte vis. Als afsluiting: ijs met zelfgemaakte chocoladesaus en aardbeien.
Na het eten hebben we nog lang gekletst over al onze belevenissen in Zuid-Afrika en zijn we tevreden ons bedje ingedoken.

Groetjes,
Sven, Caressa, Nadine, Marianne, Nicole en Britt.

Wist je dat...................
-De tomtom een veel langer reistijd aangeeft vanuit Port-Elizabeth naar Oysterbay, dan dat dit eigenlijk is.
-Het vannacht heel erg geregend heeft!
-De mensen hier heel blij om zijn, 3 cm maar liefst!
-Sven en zijn moeder al aardig zenuwachtig beginnen te worden omdat zij morgen gaan bungyjumpen.
-We heel lekker gegeten hebben.

Yvonne

Hallo Bungeejumpers,
Ja Sven ik zou zeggen zet hem op, en geniet gewoon. Laat het op je afkomen, ook je moeder trouwens. Het 3 gangenmenu ziet er goed uit, maak ons maar water tanden. Geniet samen en zeker Sven met je moeder.
Doei jrus 't Yvonne

stephanie

nou regen!! hier zou je bijna denken dat het gaat sneeuwen ieder moment haha..
maar wel leuk om te lezen dat er weer bezoek is.. ;)

xx

Romy

ej dames :)

Als jullie weer thuis zijn, wil ik ook weleens zo;n drie gangen menu proeven (A) hihi

xx