zuid-afrika2010.reismee.nl

Foto's en overige dingetjes

Op het moment staan de eerste foto's online... Aangezien wij niet voorbereid waren op dit internetbezoek, hebben we helaas niet alle foto's kunnen plaatsen, die wij wilden plaatsen. De foto's van onze eerste stageweek zullen we dan ook zo snel mogelijk proberen online te zetten.

Veel plezier..!!

--------

Wij willen jullie bedanken voor de enorme enthousiaste reacties op onze verhalen. Dit motiveert ons enorm! Keep it in touch!

--------

Wij willen nogmaals onze sponsoren bedanken voor de bijdrage die zij geleverd hebben! Komend weekend zal op deze site ons eerste weekjournaal te zien zijn. In het ' Rode Kruis- en AutoTopselect-weekjournaal' zullen wij wekelijks vertellen wat wij met ons sponsorgeld doen en willen doen! Onze overige sponsoren zijn de vinden onder het kopje foto's.

Manon Kerkhofs

Ik heb genoten van jullie eerste stageverslagen. Prachtig dat jullie de verschillen in aanpak en lesgeven kunnen zien. Jullie zullen hier veel van leren. De eerste week zit erop. Voor jullie begint het weekend waarin jullie leuke uitstapje op het programma hebben staan. Geniet ervan!
Dikke knuffel Manon xxx

Peter Jeukens

Hey Juffen en Meester,

Ziet er goed uit.
De verhalen zijn prachtig om te lezen.
Keep the pabo spirit a live!!!!
Heeeeeel veeeeeeel plezier daar.

Gegroet jullie medestudent Peter

PS: Sven kunnen we geen interland regelen van De Tietsjers vs South Africa of zoiets dergelijks.....;)

Nicole en Heinz

Beste Brilsmurfen, (op een NA-dine)
Wij begrepen van Sven dat jullie beperkte ruimte hebben op de site voor foto's. We hebben de vrijheid genomen wat fotoruimte te sponsoren. Dit kan eenvoudig aan de bovenzijde van elke pagina. Als enkele mensen dit voorbeeld volgen dan is er ruimte genoeg. Wij willen namelijk niets missen van jullie ervaringen.
De Jrus oes Kirchroa,
Nicole - Heinz

Jordy

Hallo Rodafan en anderen die ik niet zo goed ken mer goed,

Sjunne eerste foto's! Geniet er van, heel veel plezier!

Jrus oes sonnig Mechelûh,
Putsie

riet wipperfurth

Hallo Nadine en vrienden!!
Ik volg met veel plezier jullie reisverhalen en ben zoooooo jaloers er niet bij te zijn.
Werk, geniet, relax en leer.
Heerlijk om te horen hoe jullie het allemaal aanpakken en ervaren.
Keep cool and enjoy it.
Take care en een dikke knuffel van RIET uit Eygelshoven

riet wipperfurth

zie boven

bert wetzelaer

hey Nadine en andere ontdekkingsreizigers,

heb gisteren (02-09-2010)van je vader jullie internet adres ontvangen.
zo te zien (foto's) hebben jullie het goed geregeld. wat een ervaring voor jullie. hoop dat jullie een geweldige tijd hebben.
groetjes,
bert

Claire Weustenraad

Hoi Caressa en mede South Africa gangers.
Door allerlei omstandigheden ( je weet wel ) de voorbereidingen van jullie reis niet opgemerkt.
Heb van je vader het adres gekregen en volg jullie nu.
Wat gewelig dat jullie dit kunnen doen, succes en en joy!!!
Claire