zuid-afrika2010.reismee.nl

Foto's week 4

Nadine en Caressa @ saelpoint Francis bay

Reacties

Reacties

Kim

Heey Allemaal!
Wat ziet het er prachtig uit bij jullie..!
Ben echt jaloers..!
De tijd vliegt, k kan niet geloven dat k net al het 27ste verhaal van jullie heb gelezen!!

Maar verheug me ook zeer als k weer lekker chillipartjes met Caressa kan gaan eten en tinkewinke met Nadien;):P!

Liefs Kim:)

thea slieker

Wat is het toch een prachtig land, geniet nog met elkaar en ben er je van bewust dat dit een hele mooie en bijzondere ervaring is.
Dikke kus. thea

riet wipperfurth

Nadine, wat een prachtige foto,s. Ik vind je zooooo goed passen in die wereld. De natuur, de kinderen het schooltje, fantastisch.
Ik zie ook dat je je goed voelt en ik had ook niet anders verwacht. De kiekjes met de cheewas vind ik wel eng!! Voelt voor jullie denk ik anders,
Als ik jullie eten zie krijg ik trek.
Mijn wens voor nu: was ik er maar bij!! Ik ben zo jaloers.
Voor de verdere weken, veel fun!!!!!!!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!